SLUTA!

Snälla kan ni sluta säga åt mig vad jag ska göra och hur jag ska leva. Det är för fan mitt jävla liv och jag bestämer själv hur jag vill leva det! Ju mer det tjatas om något ju mer kommer det få mig att göra det motsatta.
En anledning till at jag haft svårt för o villja ta körkort till exempel är allt tjat har fått mitt psyke att koplpa körkort till negativt.

OCH SLUTA TJATA OM FLICKVÄN!!!!! Jag orkar seriöst inte höra det längre, va fan har ni med o göra om jag har en eller inte. Det gör mig så otroligt trött o hela tiden höra att jag borde skaffa en. yay tack för den informationen, jag hade aldrig listat ut att jag skulle skaffa en annars :O

Nej seriöst sluta, jag är så otroligt trött så jag har till och med kommit fram till slutsatsen att jag inte vill ha någon..... inte på många år ännu iaf. Tack så mycket.

usch.... nej inatt var inge vidare, vet inte ens hur månbga gånger jag vaknade, en del afv det beror på att jag till och med drömde att jag vaknade. Och inga vidare drömar heller.... nån av dem fick mig till och med att hata mig själv >.<

fy fan...... slut för idag antar jag....

Kommentarer
Postat av: Kattungen

Det låter inget vidare :/ fy fan för folk som tjatar =)

kattungen finns här alltid ändå så <3

2009-02-09 @ 13:20:04
URL: http://buskattungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0